Atenció a la ciutadania
Atenció a la ciutadania (en línia)
Data d'actualització: 14/06/21
Data d'actualització: 14/06/21
Continguts
Temes Unitat 1:
1.1. Novetats de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, que afecten les oficines de registre.
1.2. Nous canals d’atenció arran de la COVID 19.
1.3. Glossari de termes.
1.4. Annexes.
Recursos
Continguts
Temes Unitat 2:
2.1. Estils de Comunicació.
2.2. Empatia.
2.3. Escolta Activa.
2.4. Creu que existeix alguna relació entre l'empatia i l'escolta activa?
2.5. Importància de la Comunicació No Verbal en l'atenció al ciutadà.
Recursos
Continguts
Temes Unitat 3:
3.1. Introducció: la importància de l'acollida al ciutadà.
3.2. Què són les tipologies o estils psicològics dels ciutadans?
3.3. Estils: expressiu, impulsor, estil analític, afectiu.
3.4. Altres possibles tipologies de clients.
3.5. Maneig de situacions difícils.
Recursos
Continguts
Temes Unitat 4:
4.1. Del grup de treball a l'equip eficaç. Les 5 C’s.
4.2. Establir relacions de col·laboració entre companys propis i d'altres departaments i seccions.
4.3. Claus per a la fluïdesa d'informació i comunicació en equip per a una eficaç atenció a la ciutadania.
Recursos