EMISSOREl que transmet la informació (un individu, un grup o bé una màquina). |
EMPATIAParticipació afectiva i, en general, emotiva d’una persona en una realitat aliena. Ser empàtics és ser capaços de “llegir” emocionalment les persones, mecanisme adaptatiu. |
ENTRENAMENT D’HABILITATSPodem definir-la com “un punt de vista general de la teràpia dirigit a incrementar la competència de l’actuació en situacions crítiques de la vida” (Goldsmith i Mcfall, 1975, p. 51) |
ENTREVISTAÉs la principal eina d’anàlisi conductual i en la pràctica clínica sol ser un instrument indispensable. |
EVASIÓÉs un comportament que consisteix a no enfrontar-se amb els altres. Si no s’afronta el conflicte és molt probable que sorgeixi de nou. |
EXPRESSIÓ FACIALLa cara transmet l’estat emocional. L’àrea més important de la comunicació no verbal i la part del cos que més prop s’observa durant la interacció. |
EXPRESSIONS EXECUTIVESMoltes expressions tenen conseqüències socials immediates que constitueixen el seu significat. Exemple en són fer promeses, emetre veredictes. |