T |
---|
TACTE AMIGABLEEl que expressa afecte (posar el braç al voltant de l’espatlla d’un amic en un comiat). | |
TACTE CORTÈS/SOCIALLa seva finalitat és afirmar la identitat de l’altra persona com de la mateixa espècie (encaixada de mans). | |
TACTE FUNCIONAL/ PROFESSIONALContacte que considera l’altra persona com un simple objecte (metge examinant un pacient). | |
TACTE ÍNTIM/D’AMORReflecteix els nostres sentiments (besades). | |
TÈCNIQUES DE RELAXACIÓS’aprèn a controlar l’ansietat, els estats d’excitació i la reacció de manera inadequada a l’estrès. Aquestes tècniques ajuden a aconseguir un estat d’assossec i tranquil·litat que afavoreixen la calma de les situacions estressants de la vida diària. Serveixen per treballar els components fisiològics. | |
TÈCNIQUES DE RESOLUCIÓ DE CONFLICTESSón procediments o estratègies que tenen com a fi entrenar o millorar les habilitats personals com la competència social. Responen de manera correcta a situacions difícils. Treballen els components cognitius | |
TÈCNIQUES D’AFRONTAMENTSón tècniques per ajudar la persona a superar o controlar les situacions que presenten altes dosis d’estrès. Redueixen la ansietat. Serveixen per treballar els components cognitius. | |
TOEl to és la qualitat o ressonància de la veu. | |