Omet navegació

1.3.1. Secció central

Dades principals del servei administratiu

CAMP

REQUERIT

DESCRIPCIÓ

Codi

Identificador mnemotècnic del procediment (en desús).

Clau primària

Codi numèric únic assignat automàticament per l’aplicació.

Codi SIA

Codi numèric únic que assigna automàticament l’aplicació. SIA (Sistema d’Informació Administrativa) és l’inventari d’informació administrativa de l’AGE.

Estat al SIA

Indica si el procediment està donat d’alta o de baixa del SIA.

Data f'actualització al SIA

Darrera actualització del procediment al SIA.

Nom del servei

Camp requerit

Títol principal del servei.

Objecte

Camp requerit

Informació sobre el servei.

Destinataris

Camp requerit

Col·lectiu a qui s’adreça l’actuació.

Requisits

Condicions que cal complir per dur a terme el servei.

Òrgan o servei instructor

Camp requerit

Unitat administrativa responsable de la instrucció del procediment.

Observacions

Qualsevol comentari que afecti el procediment i que no s’hagi introduït en els camps prevists.

Imatge

Dades principals

Dades principals del servei administratiu

 

Informadors del servei administratiu

CAMP

REQUERIT

DESCRIPCIÓ

Servei o secció responsable

Camp requerit

Unitat administrativa responsable de la tramitació del servei.

Nom del responsable

Camp requerit

Persona de contacte que pot oferir més informació del servei.

Adreça electrònica

Correu electrònic associat a la persona responsable del servei.

Telèfon de contacte

Telèfon associat a la persona responsable del servei.

Imatge

Informadors

Informadors del servei administratiu

Subsecció de canals per presentar el tràmit

CAMP

REQUERIT

DESCRIPCIÓ

Presencial

Indica si el servei és presencial o no.

Telemàtic

Indica si el servei és telemàtic o no.

Telefònic

Indica si el servei és telefònic o no.

URL de tràmit telemàtic extern

URL de tramitació telemàtica del tràmit, en cas que no sigui gestionat per la plataforma telemàtica del govern.

Identificador de tràmit telemàtic

Si el tràmit es pot tramitar telemàticament mitjançant la plataforma SISTRA, s'ha emplenar aquest camp amb l'identificador telemàtic que assigna aquesta plataforma.

Versió del tràmit telemàtic

Versió del tràmit de la plataforma de tramitació telemàtica SISTRA.

Imatge

canals per presentar el tràmit

Canals de presentació del tràmit

El tràmit pot ser presencial, telemàtic, telefònic o tots tres alhora.

  • Si el tràmit és presencial, és obligatori emplenar un model de sol·licitud.
  • Si el tràmit és telemàtic, hi ha dues opcions:

1. Emplenar el camp «URL tràmit telemàtic extern».
2. Emplenar els camps «Identificador tràmit telemàtic» i «Versió tràmit telemàtic». Aquesta segona opció només és possible si el tràmit es duu a terme mitjançant la plataforma SISTRA.

  • Si el tràmit pot ser tant presencial com telemàtic, s'ha de presentar un model de sol·licitud i triar una de les dues opcions del tràmit telemàtic.

NOTA IMPORTANT:

En el cas que el tràmit sigui telemàtic, només es pot triar una de les dues opcions, és a dir, emplenar el camp «URL tràmit telemàtic extern» o emplenar els camps «Identificador tràmit telemàtic» i «Versió tràmit telemàtic».

Subsecció d’estadístiques

Dona informació dels accessos al servei des del frontal durant el darrer any.

Exemple d'estadístiques

Subsecció d’auditories

Proporciona informació de l'usuari que ha fet alguna operació en el servei i de la data en què l'ha feta.

Exemple d'auditories