Dades principals del servei administratiu
CAMP |
REQUERIT |
DESCRIPCIÓ |
Codi |
Identificador mnemotècnic del procediment (en desús). |
|
Clau primària |
Codi numèric únic assignat automàticament per l’aplicació. |
|
Codi SIA |
Codi numèric únic que assigna automàticament l’aplicació. SIA (Sistema d’Informació Administrativa) és l’inventari d’informació administrativa de l’AGE. |
|
Estat al SIA |
Indica si el procediment està donat d’alta o de baixa del SIA. |
|
Data f'actualització al SIA |
Darrera actualització del procediment al SIA. |
|
Nom del servei |
Títol principal del servei. |
|
Objecte |
Informació sobre el servei. |
|
Destinataris |
Col·lectiu a qui s’adreça l’actuació. |
|
Requisits |
Condicions que cal complir per dur a terme el servei. |
|
Òrgan o servei instructor |
Unitat administrativa responsable de la instrucció del procediment. |
|
Observacions |
Qualsevol comentari que afecti el procediment i que no s’hagi introduït en els camps prevists. |
|
Imatge |
Dades principals del servei administratiu |
Informadors del servei administratiu
CAMP |
REQUERIT |
DESCRIPCIÓ |
Servei o secció responsable |
Unitat administrativa responsable de la tramitació del servei. |
|
Nom del responsable |
Persona de contacte que pot oferir més informació del servei. |
|
Adreça electrònica |
Correu electrònic associat a la persona responsable del servei. |
|
Telèfon de contacte |
Telèfon associat a la persona responsable del servei. |
|
Imatge |
Informadors del servei administratiu
Subsecció de canals per presentar el tràmit
CAMP |
REQUERIT |
DESCRIPCIÓ |
Presencial |
Indica si el servei és presencial o no. |
|
Telemàtic |
Indica si el servei és telemàtic o no. |
|
Telefònic |
Indica si el servei és telefònic o no. |
|
URL de tràmit telemàtic extern |
URL de tramitació telemàtica del tràmit, en cas que no sigui gestionat per la plataforma telemàtica del govern. |
|
Identificador de tràmit telemàtic |
Si el tràmit es pot tramitar telemàticament mitjançant la plataforma SISTRA, s'ha emplenar aquest camp amb l'identificador telemàtic que assigna aquesta plataforma. |
|
Versió del tràmit telemàtic |
Versió del tràmit de la plataforma de tramitació telemàtica SISTRA. |
|
Imatge |
Canals de presentació del tràmit |
El tràmit pot ser presencial, telemàtic, telefònic o tots tres alhora.
- Si el tràmit és presencial, és obligatori emplenar un model de sol·licitud.
- Si el tràmit és telemàtic, hi ha dues opcions:
1. Emplenar el camp «URL tràmit telemàtic extern».
2. Emplenar els camps «Identificador tràmit telemàtic» i «Versió tràmit telemàtic». Aquesta segona opció només és possible si el tràmit es duu a terme mitjançant la plataforma SISTRA.
- Si el tràmit pot ser tant presencial com telemàtic, s'ha de presentar un model de sol·licitud i triar una de les dues opcions del tràmit telemàtic.
NOTA IMPORTANT:
En el cas que el tràmit sigui telemàtic, només es pot triar una de les dues opcions, és a dir, emplenar el camp «URL tràmit telemàtic extern» o emplenar els camps «Identificador tràmit telemàtic» i «Versió tràmit telemàtic».
Subsecció d’estadístiques
Dona informació dels accessos al servei des del frontal durant el darrer any.
Subsecció d’auditories
Proporciona informació de l'usuari que ha fet alguna operació en el servei i de la data en què l'ha feta.