Omet navegació
Bloc 2. Treballar per objectius i resultats, fer encàrrecs i encarregar tasques amb criteris de qualitat
Apartat 1. Priorització: urgència i importància. Per on començo?
a. La importància de la priorització
b. Com prioritzar: algunes tècniques
i. Llistes de tasques
ii. El mètode Ivy Lee
iii. El mètode ABCDE
iv. "Menjar-se la granota"
v. El mètode de Warren Buffett
c. Matriu de prioritats: urgència enfront d'importància
i. Urgent i important
ii. Important, però no urgent
iii. Urgent, però poc important
iv. Ni urgent ni important
d. Mode rellotge enfront de mode brúixola
Apartat 2. Definició i característiques dels objectius
a. Què són els objectius SMART?
i. Específic (S: specific)
ii. Mesurable (M: measurable)
iii. Assolible (A: achievable)
iv. Rellevant (R: relevant)
v. Limitat en el temps (T: time-bound)
b. L'idioma dels objectius SMART: com establir objectius assolibles
i. Substituir les formes verbals que expressen obligació per d’altres que expressen voluntat
ii. Canviar "aviat" per una fita temporal específica
iii. Canviar "necessito" per "vull"
iv. Canviar "mai" per una acció específica
v. Exemples d'objectius SMART
Apartat 3. Pla d’acció o projecte?
a. La necessitat de planificar el temps
b. El pla d'acció
c. Utilitzar plans d’acció
i. Pas 1: Identificar tasques
ii. Pas 2: Analitzar i assignar tasques
iii. Pas 3: Verificar si ens hem deixat alguna tasca
d. Projecte
i. Característiques específiques dels projectes
«
Anterior
|
Següent
»
Apartat 3. Pla d’acció o projecte?
a. La necessitat de planificar el temps
b. El pla d'acció
c. Utilitzar plans d’acció.
d. Projecte
«
Anterior
|
Següent
»