3.1. Introducció
Una vegada es comença a editar un microlloc web es passa al back office, que es pot traduir com a ‘àrea de gestió’, que és la part que gestiona tot el contingut d’un microlloc web.
3.1.1. Pàgina d’inici
La pàgina d’inici de gestió d’un microlloc web conté pràcticament les mateixes opcions que es poden trobar al menú superior de l’aplicació, en què es resumeixen les funcions més habituals.
Pàgina d'Inici del gestor de Microsites
A l’opció de «Darrers modificats» apareixerà una llista amb les darreres pàgines modificades de contingut.
3.1.2. Estructura del menú
A continuació s’explicarà breument el menú de l’eina Microsites. Aquest menú és present a totes les pantalles de l’aplicació.
Menú amb el rol de gestor
Hi ha cinc pestanyes al menú:
- «Configuració»: es poden gestionar aspectes generals del microlloc web com la capçalera i el peu, les llistes, els components que poden sortir, la pàgina d’inici...
- «Arbre de continguts»: es gestiona el menú de la part pública. És el nucli de la gestió de pàgines. Tota opció de menú o pàgina s’ha de gestionar des d’aquesta opció.
- «Edició de recursos»: es poden introduir, modificar o esborrar continguts dels diferents serveis catalogats com a genèrics (llistes, agenda, bàner, preguntes més freqüents...).
- «Analytics»: es poden visualitzar estadístiques de l’àrea pública del microlloc web.
- «Ajuda»: es pot descarregar el manual d’usuari.