ROLSAC és un gestor de continguts d'informació administrativa. Està pensat perquè personal no tècnic pugui administrar la informació que una administració publica a la seva seu electrònica.
En concret, amb ROLSAC es gestionen, entre d’altres:
-
Organigrama.
-
Procediments i serveis de les diferents unitats orgàniques, amb informació sobre públic objectiu, terminis, normativa relacionada, etc.
-
Fitxes informatives.
ROLSAC és la font d’informació i via de comunicació amb altres eines corporatives:
-
Conté i gestiona l’Inventari dels procediments i serveis corporatius. Perquè un procediment aparegui a la Seu electrònica de la CAIB ha d’haver estat definit dins ROLSAC.
-
ROLSAC és l’encarregat de realitzar la comunicació amb la plataforma SIA, i que permet assignar un codi únic per a un procediment/servei que permetrà identificar-lo davant qualsevol administració pública, fer notificacions, realitzar la integració amb gestors d’expedients i l’arxiu digital, etc.
-
La plataforma de tramitació SISTRA també empra la informació emplenada dins ROLSAC per mostrar-la en els tràmits telemàtics, com també per definir-ne alguns dels aspectes de funcionament. Altres eines corporatives, com RIPEA o NOTIB, també recuperen la informació de procediments de ROLSAC.