La informació que es presenta en les diferents seccions informatives de la Seu Electrònica es gestionen mitjançant aplicacions informàtiques (back offices).
Secció «Seu Electrònica»
Aquesta secció es gestiona mitjançant el back office del ROLSAC. Cada opció del menú correspon a una fitxa informativa que alhora està relacionada amb la secció «Seu Electrònica → Menú info Seu Electrònica».
Secció «Organigrama»
L'organigrama del Govern està determinat per un decret del president de les Illes Balears, mitjançant el qual s'estableix l'estructura de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i es fixa la composició del Govern.
Aquesta informació es gestiona també amb el back office del ROLSAC, des del qual es poden crear, mantenir o eliminar les unitats administratives que conformen l'organigrama del Govern. A més a més, l'aplicació permet especificar, entre altres coses, els responsables, les funcions i la ubicació física de cada unitat administrativa.
Secció «Butlletí Oficial de les Illes Balears»
Es tracta d'una secció que no pot mantenir l'usuari gestor. La informació que s'hi publica (informació del darrer butlletí) es recupera de forma automàtica a partir de les RSS de l'aplicació EBOIB ( Butlletí Electrònic de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears ).
Secció «Informació i queixes»
En aquesta secció s'hi publica simplement un enllaç a «Atenció a la ciutadania». La informació d'aquest lloc web es manté mitjançant el back office de l'aplicació GUSITE.
Secció «Actualitat»
La secció es gestiona mitjançant el back office del ROLSAC. Són els darrers procediments o serveis publicats de manera automatitzada.
Secció de bàners
La secció es gestiona mitjançant el back office del ROLSAC. Cada bàner correspon a una fitxa informativa que alhora està relacionada amb les seccions «Seu Electrònica → Bàners Seu persones, Administració o empreses» (una per cada públic objectiu).
Secció «Perfil del contractant»
Es tracta d'una secció que no pot mantenir l'usuari gestor. La informació publicada (informació sobre les darreres licitacions) es recupera de forma automàtica a partir de les RSS de l'aplicació PLECON (Plataforma de Contractació de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears).