A continuació, es detallen els diferents òrgans i unitats administratives que per les competències que tenen atribuïdes tenen responsabilitat en l'administració, la gestió i la coordinació dels continguts publicats a la Seu Electrònica.
Direcció General de Modernització i Administració Digital
Segons el Decret 6/2013, entre les seves competències destaquen la planificació i la coordinació dels sistemes d'informació, dels recursos tecnològics, i dels serveis informàtics i telemàtics de l'Administració de la Comunitat Autònoma i de les seves entitats instrumentals; la coordinació en la implantació de l'Administració electrònica, i la seguretat de la informació i dels recursos tecnològics.
Direcció General de Comerç
Segons el Decret 6/2013, entre les seves competències destaquen el foment en matèria de comerç i empresa, i el sistema, el foment i els registres públics de l'economia social i el treball autònom.
Secretaria de Comunicació
Té atribuïdes les funcions de preparació i emissió de comunicats oficials; informació sobre l'activitat governamental i administrativa i relacions amb els mitjans informatius; règim de premsa, ràdio i televisió públiques; gestió de publicitat institucional, i coordinació amb els gabinets de premsa de les conselleries.
Junta Consultiva de Contractació Administrativa
És l'òrgan consultiu específic de l'Administració de la Comunitat Autònoma i de la seva administració instrumental en matèria de contractació pública. Així mateix, duu a terme l'activitat administrativa de classificació empresarial i gestiona el Registre de contractistes i la Plataforma de Contractació de la Comunitat Autònoma.
Responsables orgànics del ROLSAC
Hi ha els responsables del manteniment del catàleg de procediments en els diferents nivells de l'organigrama del Govern.