Omet navegació

1.3. Creació d’unitats administratives

Només el usuaris amb rol de sistema o administració poden crear unitats administratives. En cas que l'usuari no disposi d'aquests permisos i vulgui afegir o eliminar alguna unitat administrativa, s'ha de posar en contacte amb els responsables d'administració de la seva organització i proporcionar la informació següent:

  • Nom de la unitat administrativa
  • Breu descripció de les seves funcions
  • Unitat administrativa pare
  • Nom del responsable

La resta d'informació la pot introduir o canviar l'usuari mateix un cop que s'hagi creat la unitat administrativa, atès que qualsevol usuari pot modificar les dades de les unitats administratives per a les quals disposa d'autorització de gestió.

La pantalla d'alta es compon de dues seccions principals:

  • Secció central. Conté els camps principals que identifiquen la unitat administrativa.
  • Secció lateral. Està formada per un conjunt de mòduls en els quals es pot completar la informació de la unitat administrativa de manera relacionada amb altres entitats informatives (matèries, seccions, edificis, usuaris, etc.). Primer, només apareixen els mòduls que són necessaris per donar d'alta la unitat administrativa, en aquest cas la relació orgànica pare. Després, una vegada que s'ha desat la unitat administrativa, la pantalla carrega la resta de mòduls complementaris no requerits.

En els apartats següents es descriu detalladament el contingut de cada una d'aquestes dues seccions.