Omet navegació

6. Animacions

El tauler d'animacions dona la possibilitat de definir per a cada objecte seleccionat un efecte d'animació, la durada i el moment en què ha d'iniciar-se.

La inclusió d'animacions a objectes es descompon en dos passos:

  • Inserir l'objecte a la pàgina

  • Definir les animacions a l'objecte. Vegeu els tipus d'animacions a l'apartat Interactivitat i Animacions.

A continuació mostram uns exemples de com es defineixen els diferents tipus d'objectes.

Les animacions d'un objecte es poden copiar (1), aferrar d'una animació copiada prèviament (2) i esborrar (3):

animacions d’un objecte

Un objecte pot tenir definida més d'una animació. Identificam si té una animació si té el punt punt situat devora el tipus d'animació. A l'exemple següent, l'objecte té dues animacions definides:

animacions definides


Recordau que:

  • Segons el dispositiu en el qual s'hagin de visualitzar els continguts (per exemple, mòbil o tauleta), l'animació «Ratón encima» pot no funcionar gaire bé.

  • No hem d'abusar de les animacions a les nostres presentacions.