Omet navegació

1.3. Creació i configuració del compte

Trello és una eina que ens permet, com hem dit, gestionar tasques de qualsevol projecte. Podem crear un compte gratuït amb totes les funcionalitats esmentades, però també és possible crear un compte Trello Business Class o un d'empresa.

Per veure les opcions disponibles en cada paquet, consultau-les en el web de Trello, ja que pot haver-hi variacions en els plans gratuïts d'un any a un altre.

Si punxam «Registrar», crearem el compte gratuït:


Una vegada registrats, ens sol·licitarà la creació del primer tauler.

Després ens demanarà distribuir les llistes. Hi configurarem les tres llistes bàsiques que hem vist en la teoria, que són «To do», «Doing» i «Done», que podem anomenar en català «Feines per fer», «Feines en marxa» i «Feines fetes», per exemple.


A continuació, definirem les targetes amb les tasques que s’han de dur a terme. Hi crearem les targetes de «Preparar temari», «Fer exercici pràctic» i «Fer controls d'avaluació».


Podrem definir els detalls per a cada targeta.

Per exemple, a la tasca de «Preparar temari» crearem una llista de control o checklist, que ha d’incloure els processos que s'han de realitzar per poder completar la tasca.


A mesura que duim a terme els processos de la llista de control els anam marcant com realitzats. Per exemple, una vegada hem completat els processos de recaptar i estudiar, els marcam, de manera que tenim un 50 % de la tasca realitzada.

Finalment, una vegada hàgim creat totes les targetes, tindrem el nostre primer tauler per començar a treballar.