L'aplicació proporciona un conjunt d'estadístiques d'accés i d'auditories sobre la gestió dels continguts. Amb les estadístiques, l'usuari pot conèixer l'interès que susciten els continguts publicats, i amb les auditories, controlar els canvis que es fan en els continguts gestionats.
Estadístiques d'accés
Entenem per accessos les visites que es fan als continguts mitjançant un frontal web públic. Actualment, les estadístiques que es poden obtenir es refereixen a unitats administratives, procediments, serveis, fitxes informatives, normatives i matèries. La informació sobre estadístiques es presenta a l'usuari en diversos llocs de l'aplicació.
- Estadístiques sobre unitats administratives . Són accessibles des del quadre de control i proporcionen informació detallada o agregada sobre les visites web que han rebut les unitats administratives.
- Estadístiques sobre procediments, serveis, fitxes i normatives . Es presenten de manera particular per a cada contingut a les pantalles d'edició i modificació d'informació corresponents. D'aquesta manera es pot determinar quantes visites ha tingut un determinat procediment, servei, fitxa informativa o normativa.
En el gràfic següent hi ha el nombre d'accessos a un element en el darrer any classificats per mesos (els accessos és el nombre de clics).
- Estadístiques sobre matèries. Són accessibles des del menú «Administració» i proporcionen informació sobre les visites que provenen de la navegació temàtica que s'hagi fet al frontal web.
Auditories de control
Permeten determinar i controlar els canvis que han fet els diferents usuaris gestors de l'aplicació en els continguts.
Les auditories són accessibles des de les pantalles d'edició de continguts (unitats administratives, procediments, serveis, fitxes i normatives) i mostren informació sobre l'històric de canvis: usuari que ha aplicat el canvi, data del canvi i tipus d'operació.