Omet navegació

Introducció

Logo ROLSAC

El programa ROLSAC permet gestionar els continguts informatius que manegen les diferents unitats administratives d'un organisme públic. Està pensat perquè personal no tècnic pugui administrar la informació que finalment es publica en els portals institucionals o les seus electròniques de cada administració. Amb aquesta eina, es poden definir diferents tipus d'usuari (editor, supervisor, administrador i sistema) i assignar-los a unitats administratives concretes, a les quals tindran accés.

L'eina també funciona com a agregador de continguts d'altres administracions, de manera que es pot configurar com un gestor multiadministratiu de continguts. Per fer-ho, defineix un conjunt de punts de connexió amb gestors de continguts externs que permeten intercanviar la informació administrativa entre sistemes diferents. En aquest sentit, el ROLSAC està integrat en el portal de la finestreta única de la directiva de serveis ( EUGO); així, tots els tràmits que s'introdueixen en el gestor als quals afecta la Directiva de serveis europea es transmeten de forma automàtica al portal EUGO.

En aquesta unitat es mostren els procediments que han de seguir els usuaris encarregats d'introduir informació i també els qui han d'administrar l'aplicació.

Consideracions

Es tracta d'una aplicació web, de manera que s'han de tenir en compte una sèrie de consideracions, atès que no es tracta d'una aplicació d'escriptori:

  • No es fan registres automàtics.
  • Es disposa d'un temps de 30 minuts per desar els canvis; un cop passat aquest temps, en intentar desar-los es produirà un error de sessió i es perdran els canvis fets.
  • Si es canvia de pantalla sense guardar els canvis, aquests es perden.

Accés

Després d'autenticar-se com a usuari, es té l'opció d'accedir en l'aplicació Gestió de la Web (ROLSAC). Per entrar en l'entorn de producció (real), hi ha dues opcions: per l'URL https://intranet.caib.es/rolsacback/ o per la Intranet:

Intranet

Menú aplicacions

En haver-hi accedit, els usuaris poden gestionar les unitats orgàniques de les quals són administradors.

Un exemple de captura back office

Un exemple de captura back office