Omet navegació

7. La Comissió de Seguiment del Sistema d'Avaluació de Competències Professionals

Aquesta Comissió es crea amb l'objectiu de realitzar el seguiment del procés i de millorar el sistema d'avaluació.

Estarà adscrita a la direcció general competent en matèria de funció pública i la formaran cinc persones representants de l'Administració i una persona de cadascuna de les organitzacions sindicals presents a les meses corresponents a l'àmbit d'aplicació d'aquest Acord. De les persones que representen l'Administració, una ha de ser de l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), una altra del Servei de Prevenció de Riscs Laborals i una tercera de la Inspecció de Serveis.

La presidència l'ha d'ocupar la persona que ocupi el departament de Coordinació i Modernització de la direcció general competent en matèria de funció pública i la titular de la secretaria ha de ser designada d'entre el personal funcionari de la mateixa direcció general, amb veu però sense vot.

Les principals funcions que ha de dur a terme aquesta Comissió són les següents, sense perjudici d'altres relacionades directament amb el seguiment i millora del sistema d'avaluació:

  1. Aprovar els criteris per determinar les unitats d'avaluació.
  2. Establir els criteris que han d'acomplir els qüestionaris d'avaluació i decidir sobre la seva invalidació.
  3. Rebre i resoldre les al·legacions que presentin les persones avaluades.
  4. Detectar problemes de la implantació del sistema i fer propostes de modificació a la persona que ocupi la direcció general competent en matèria de funció pública.
  5. Informar a l'EBAP sobre les necessitats formatives derivades de l'avaluació.
  6. Realitzar la memòria anual de l'avaluació i fer recomanacions per a la millora contínua del sistema.

Podeu consultar la composició de la Comissió en el següent enllaç :(https://www.caib.es/sites/avaluacio360/ca/1_composicia/) i els principals acords que s’han pres des de la seva constitució aquí (https://www.caib.es/sites/avaluacio360/ca/3_sessions/)