En funció de la periodicitat
Atenent a la freqüència amb què es fan les reunions, aquestes es poden classificar en:
Anuals
La reunió anual té caràcter informatiu. El seu objectiu és motivar i implicar l'equip des del començament de l'any. És el director de la reunió qui n'ha de dur el pes principal i ha d'estar molt ben preparada.
Mensuals
Aquestes reunions tenen un doble caràcter: informatiu i de compromís, la qual cosa fa que la participació de tots sigui un element fonamental. Els plans d'acció que es derivin de la reunió s'han de plasmar per escrit. Aquestes reunions han d'aprofitar- se per reconèixer individualment o col·lectivament qualsevol èxit, encara que sigui petit. Aquest tipus de reunions també s'empren per plantejar com s'ha de resoldre un determinat problema, ja que la creativitat de l'equip és superior a la que posseeixen individualment els seus membres.
Setmanals
Aquestes reunions donen resposta als objectius operatius i d'equip plantejats setmanalment. Per aquesta raó són un important feedback per a l'equip. Haurien de tenir lloc al principi o final de la setmana, ja que d'aquesta manera es té una perspectiva global sobre la setmana anterior. Una altra de les seves finalitats és crear una cultura d'equip: com s'ha desenvolupat una acció concreta, quines dificultats s'han presentat, com s'ha resolt, etc. També es poden dur a terme amb l'objectiu de desenvolupar habilitats o de responsabilitzar els col·laboradors en el coneixement d'un producte, una empresa, un client, etc.
Diàries
Les reunions diàries tenen com a objectiu la solució de problemes. Aquest tipus de reunions és òptim per celebrar els èxits i mantenir l'equip ben orientat cap als objectius clau. S'hi aconsegueix un efecte motivacional important, d'implicació i solució de problemes. El millor moment per dur-les a terme és a primera hora del matí.