Omet navegació

4. Bibliografia

  • ÁREA DE BIENESTAR SOCIAL, EDUCACIÓN, IGUALDAD Y DEPORTES. I Plan Insular de Atención a la Sexualidad. Tenerife: Consejería de Juventud  Educación e Igualdad, 2007-2009
  • ÀREA DE SALUT I CONSUM DE LA DIPUTACIÓ DE BARCELONA. Treu-li suc a la sexualitat. Una visió positiva i saludable de la sexualitat. Guia d’activitats per treballar a l’aula. Barcelona: Diputació de Barcelona, 2007.  [en línea]    <http://www.centrejove.org/pdf/treulisualasexualitat.pdf>
  • CARO I BLANCO, C.; MARTÍN I EMBUENA, L.; SORRIBES I CARO, H. Identitat, gènere i adolescència. Proposta coeducativa per a la prevenció de la discriminació sexista i homofòbica. Treball de recerca. Catalunya: Institut Català de les Dones. Generalitat de Catalunya, 2009.
  •  BLASCO GUIRAL, J.L. [et al.]. Educación emocional. Valencia: Generalitat Valenciana Conselleria de Cultura i Educació. Direcció General d’Ordenació Educativa i Política Lingüística, 2002.
  • CALDÉS I ADROVER, L. La asertividad una forma positiva de entender la autoestima. Palma: Ajuntament de Palma. Sexconsulta, 2011.
  •  DE LA CRUZ, C. Nueva Educación de las Sexualidades. Madrid: Institut Universitari de Sexologia (IUNIVES), 2010.
  • DELPINO GOICOECHEA, M.A. Relaciones afectivas y sexualidad en la adolescencia. Liga Española de la Educación. Madrid, 2013.
  •  ELVIRA MARÍN,N; VARELA FERNÁNDEZ, B; INSTITUT CATALÀ DE LES DONES; ASSOCIACIÓ DE PLANIFICACIÓ FAMILIAR DE CATALUNYA I BALEARS. Estimar no fa mal. Projecte de formació per la prevenció d’abusos sexuals entre iguals en l’adolescència. Generalitat de Catalunya. Institut Català de les Dones, 2015. [en línea]. <http://salutsexual.sidastudi.org/resources/inmagic-img/DD24866.pdf>
  • HORNO GOICOECHEA, P. Educando el afecto. Barcelona:Editorial Graó, 2010. 
  •  NÚÑEZ PEREIRA, C; VALCÁRCEL, R. R. Emocionari. Digues el que sents. Madrid: Palabras Aladas, SL, 2013. ISBN 978-84-941513-3-0 
  • PADRÓS I CUXART, M. [et al.]. A mida. Material d’educació en valors per a fer de tutor/a l’ESO. GREM de la Universitat de Barcelona. Fundació Jaume Bofill. Barcelona, 2002.

    < https://www.fbofill.cat/sites/default/files/452.pdf>

  • MOSSOS D’ESQUADRA GENERALITA DE CATALUNYA. Guía didàctica per a professorat d’ESO i Batxillerat. Còmic prevenció de les violències masclistes. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d’Interior. Relacions Institucionals i Participació. Programa de seguretat contra la violència masclista, 2010. [en línea].  

<http://interior.gencat.cat/web/.content/home/030_arees_dactuacio/seguretat/violencia_masclista_i_domestica/materials_sobre_violencia_masclista_i_domestica/documentacio_per_a_professionals/documentacio_sobre_violencia_masclista_i_domestica_per_a_professionals/comic_de_prevencio_de_les_violencies_masclistes/99_-_comic/guia-didactica-professorat.pdf>

  • SANTOS-IGLESIAS, P; SIERRA, J.C. El papel de la asertividad sexual en la sexualidad humana: una revisión sistemática. International Journal of Clinical and Healt Psychology. [Granada]. Vol.10 (2010), núm. 3, p. 553-577. ISSN 1697-2600
  • RUBIO GIL, M.A. [et al.]. Influencias de las revistas juveniles en la sexualidad de las y los adolescentes. Instituto de la Mujer/CIDE. Madrid. 2008. (Mujeres en la Educación; 11, p.123-125). ISBN 978-84-691-6467-9