Omet navegació

Mòdul 4. L'administració electrònica des del punt de vista de l'empleada o empleat públic

1. Identificació, signatura dels empleats públics (certificats i política de firma)

1.1 Certificat digital d'empleat públic
1.2 Política de signatura electrònica

2. Documents i expedients electrònics. Les metadades

2.1 Document electrònic
2.2 Expedient electrònic
2.3 Metadades de gestió de documents

3. La conservació dels documents: l'arxiu electrònic únic i la política de gestió documental

4. Gestor d'expedients

5. Les còpies autèntiques dels documents administratius i privats: validesa i eficàcie

6. Funcionaris habilitats

7. Enviament de notificacions electròniques

8. Órgans col·legiats

Autoria i llicència

Els continguts d'aquesta activitat formativa estan subjectes a una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional License.

Autoria: servei d'Immersió Digital.

Data d'elaboració: novembre 2019

Data d'actualització: gener 2023