Omet navegació

2.5 ROLSAC

ROLSAC és un gestor de continguts d'informació administrativa. Està pensat perquè personal no tècnic pugui administrar la informació que una administració publica a la seva seu electrònica.

 En concret, amb ROLSAC es gestionen, entre d’altres:

  • Organigrama.

  • Procediments i serveis de les diferents unitats orgàniques, amb informació sobre públic objectiu, terminis, normativa relacionada, etc.

  • Fitxes informatives.

ROLSAC és la font d’informació i via de comunicació amb altres eines corporatives:

  • Conté i gestiona l’Inventari dels procediments i serveis corporatius. Perquè un procediment aparegui a la Seu electrònica de la CAIB ha d’haver estat definit dins ROLSAC.

  • ROLSAC és l’encarregat de realitzar la comunicació amb la plataforma SIA, i que permet assignar un codi únic per a un procediment/servei que permetrà identificar-lo davant qualsevol administració pública, fer notificacions, realitzar la integració amb gestors d’expedients i l’arxiu digital, etc.

  • La plataforma de tramitació SISTRA també empra la informació emplenada dins ROLSAC per mostrar-la en els tràmits telemàtics, com també per definir-ne alguns dels aspectes de funcionament. Altres eines corporatives, com RIPEA o NOTIB, també recuperen la informació de procediments de ROLSAC.