El millor mètode per a la gestió de les tasques és el que sigui més útil a cada persona i per saber-ho sovint cal provar-ne de diferents per descobrir quin s'adequa més a la pròpia manera de fer.
Cada persona que teletreballa té un grau d’autonomia en la gestió del seu temps i serà desitjable que, com a persones supervisores, facilitem que aquesta autonomia estigui en equilibri amb les tasques que efectua, la manera personal de treballar i la coordinació i la col·laboració adequades amb qui supervisa i les persones i els equips de treball. Per això és convenient fer un seguiment regular de la persona que teletreballa que en faciliti l’empoderament.
A continuació, us expliquem alguns mètodes de gestió de tasques que us poden ser útils i us animem a provar-los en el cas que no en tingueu cap que ja us sigui útil i productiu.
Compartir amb la persona que teletreballa el vostre parer en relació amb els diferents mètodes de gestió de tasques i convenir-ne un que us sigui d’utilitat facilitarà el seguiment i la col·laboració de l’activitat de la persona que teletreballa i dels equips.