La llista de tasques és un mètode simple d’organitzar les activitats que consisteix en un llistat de feines per fer i la data de venciment o termini en què s'han de fer. Aporta simplicitat en la gestió, però no és tan útil a l’hora de fer el seguiment quan hi ha activitats amb petits detalls o bé a l’hora de gestionar projectes.
La llista de tasques és un mètode simple d’organitzar les activitats que consisteix en un llistat de feines per fer i la data de venciment o termini en què s'han de fer.
Aporta simplicitat en la gestió, però no és tan útil a l’hora de fer el seguiment quan hi ha activitats amb petits detalls o bé a l’hora de gestionar projectes.
A continuació podeu trobar un exemple de com seria organitzar les activitats fent servir aquest mètode.
Tasca | Estat | Prioritat | Termini | Comentaris |
---|---|---|---|---|
Redacció de l’informe sobre viabilitat econòmica | en curs | alta | 28/02/2020 | Pendent devolució |
Elaboració de l’estudi comparatiu sobre ràtios d’atenció a les persones usuàries | en curs | baixa | 25/05/2020 | |
Preparació reunió amb l’equip del projecte | pendent | urgent | 12/02/2020 |
Saber quina és la tipologia d’activitats que feu en el vostre dia a dia us pot ajudar a decidir si aquesta és una bona eina per a vosaltres i si us pot ajudar a conèixer i valorar com gestioneu el vostre temps, així com facilitar el seguiment de l’activitat de la persona que teletreballa.