Omet navegació

i. Indicadors de qualitat que es poden tenir en compte

Els indicadors de qualitat permeten conèixer el grau d’assoliment dels objectius, faciliten el seguiment dels processos i permeten fer comparacions amb determinats elements i revisar l’evolució de certs assumptes.

En el disseny dels indicadors de qualitat es tindran en compte que aquests siguin concretsmesurables i acordats amb la persona que teletreballa, així com compresos per ambdues parts. I, en la mesura que sigui possible, estaran en sintonia amb els objectius SMART de la unitat corresponent. La persona teletreballadora i supervisora acordaran aquests indicadors.

Alguns indicadors que facilitaran que es pugui fer un control de la qualitat de l’activitat podrien ser, a tall d’exemple:
- Nombre d’informes que es porten a terme durant un període concret actualment
- Nombre de publicacions efectuades el darrer mes
- Nombre de documents traduïts en el període de referència
- Nombre de pàgines web que s’han fet en el període
- Satisfacció de la persona que teletreballa i de la supervisora amb l'evolució i el desenvolupament professional d'aquella en aquest nou repte que és el teletreball.

Els indicadors ens ajudaran a identificar la productivitat actual i facilitarà disposar de que faran la persona teletreballadora i la supervisora. En aquestes revisions es podrà calibrar l’evolució a partir de les observacions que es vagin fent, a mesura que avanci la implantació del teletreball.

Recordeu, a l’hora d’assignar tasques a la persona teletreballadora, que aquesta disposi de tots els elements que li calguin per poder-la fer amb criteris de qualitat:
- Té tota la informació que necessita?
- L’activitat que l’hi heu assignat segueix el criteri SMART?
- La tasca assignada pot entrar en conflicte amb d'altres?