Omet navegació

3. Necessitats de personal

Tal com ja hem esmentat, la gestió de personal té com un dels elements claus el lloc de feina.

En el cas que n’estigui dotat i vacant es pot plantejar la necessitat d’ocupar-lo de forma temporal, al marge de la convocatòria d’un procediment de provisió (el que comunament coneixem com «concurs de trasllat»). Els procediments per fer-ho són:

  • Mitjançant l’adjudicació d’una comissió de serveis.
  • Mitjançant el nomenament de personal funcionari interí.

D’altra banda, pot passar que no hi hagi formalment un lloc dotat vacant, però sigui necessari comptar amb més personal com a conseqüència del volum de feina o per qüestions organitzatives. Les opcions més habituals, en aquests casos, són:

  • Adjudicar una comissió de serveis d’atribució temporal de funcions.
  • Tramitar el nomenament de personal funcionari interí.

En resum, totes les opcions esmentades tenen caràcter temporal, amb una durada més o menys llarga, segons el cas. L’elecció entre una o altra, dependrà de la necessitat que es pretén satisfer, de la disponibilitat de la relació de llocs de feina i de l’existència de crèdit pressupostari suficient.

Creat amb eXeLearning (Finestra nova)