Omet navegació

2.7. Les xarxes socials, un món de noves sensacions

La Intranet és l'eina, però l'univers són les xarxes socials, sense les quals cap política de comunicació interna (ni externa) és avui possible. És indispensable, però, que cada administració que gira en torn a aquest planeta digital defineixi clarament les línies mestres de la seva actuació a les xarxes: la informació que s'ha de compartir, l'estil i el to de la comunicació. El repte és expressar clarament i amb les formes actuals allò que es pensa. Els nous temps de les xarxes socials demanen una nova forma de fer i d'explicar les coses. És important que les persones encarregades d'aquest àmbit estiguin molt presents a les xarxes, que coneguin, visquin i sentin la cultura del 2.0.

«Qui sap pensar, però no expressa correctament el que pensa, està en el mateix nivell de qui no sap pensar». Aquesta antiga sentència de Pèricles serveix per il·lustrar la necessitat adoptar una expressió adient i corresponent al segle XXI, que ha començat amb l'eclosió de les xarxes socials com a protagonistes de la comunicació.